Lyst til å være museumsvert?

Er du interessert i Eidskogs kulturhistorie? Eller har du rett og slett en liten drøm om å jobbe på museum? Da vil vi gjerne høre fra deg!​

Til Eidskog museum søker vi museumsverter til sommersesongen ved Eidskog bygdetun Almenninga på Vestmarka. Vi ønsker søkere i alle aldre. Det eneste alderskriteriet er at du må ha fylt 18 år. Helst ha førerkort på moped eller bil.

Sommersesong: torsdag-søndag i perioden 25. juni til 30. juli, kl. 12:00-17:00. Med arbeidstid kl. 11:30-17:30.

Stillingen har følgende sentrale arbeidsoppgaver:

- Vertskapsoppgaver

- Betjening av museumsbutikk og enkelt serveringstilbud

- Enkle renholdsoppgaver

- Hjelpe til ved arrangementer

Du må være utadvendt, selvstendig og serviceinnstilt. God lokal kunnskap vil vektlegges. Flott hvis du er interessert i Eidskogs kulturhistorie og ønsker å dele din entusiasme med våre besøkende.

Kort søknad med CV sendes til eidskogmuseum@annomuseum.no innen søndag 16. april.

Spørsmål om stillingen kan rettes til førstelinjeansvarlig Vilde Strid (471 73 769) eller avdelingsdirektør Mona Pedersen (986 03 472).

Vi gleder oss til å høre fra deg!

• Blått utemøblement med duk. Kaffe og vaffelservering. Blomster i en vase på bordet.
    1/6
    Anno Eidskog museum/Vilde Strid
  • Museumsvert med kaffekanne og kopp på trammen.
    2/6
  • Låven på Eidskog bygdetun Almenninga. Brun låve med låvebru. Blomstereng foran låven. Skigard i forgrunn.
    3/6
    Låven på Eidskog bygdetun Almenninga.
  • Fotografi tatt av hagen og Austun på sommeren.
    4/6
    Anno Eidskog museum
  • Utendørsbilde av Almenninga på sommeren. En grind i forgrunnen.
    5/6
    Anno Eidskog museum/Vilde Strid